Scroll

MUSEUMSHOP

Airborne at the
Bridge shop

In de winkel van Airborne at the Bridge vind je mooie artikelen als aandenken voor thuis of om cadeau te geven aan iemand.

Assortiment
Het assortiment bestaat uit diverse boeken over Operatie Market Garden en Slag om Arnhem en bijzondere souvenirs. De winkel is dagelijks geopend van 10.00 tot 17.00 uur en is – net als een bezoek aan Airborne at the Bridge – gratis toegankelijk. De museumshop is bereikbaar via (026) 333 77 10.

Museumshop Airborne Museum
Voor een uitgebreidere collectie artikelen over Operatie Market Garden en Slag om Arnhem kun je ook naar het Airborne Museum in Oosterbeek. Deze museumshop is dagelijks geopend van 10.00 tot 17.00 uur.

In de winkel kan in verband met de veiligheid van onze medewerkers en bezoekers alleen met pin of creditcard afgerekend worden.