Airborne Museum Hartenstein Menu

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Scroll

Boekingsvoorwaarden groepen

Het Airborne Museum biedt verschillende programma’s aan voor zakelijke groepen, touroperators, defensie en groepen collega’s, relaties, familie of vrienden.

Kosten en wijze van betalen

Wanneer u een aanvraag bij ons doet voor een bezoek aan Airborne Museum Hartenstein of Airborne at the Bridge, ontvangt u een offerte en/of reserveringsbevestiging met de totale kosten.

Er zijn twee manieren voor betaling. Bij boeking geeft u aan hoe u wilt betalen.
– Betaling aan de kassa bij aankomst in het museum. 
Bij de kassa kunt u alleen met pin betalen. Wij accepteren geen cash geld. Eén persoon betaalt het totale bedrag.
–  Betaling achteraf per factuur
Na afloop van het bezoek sturen wij u de factuur per e-mail. De osten voor het betalen per factuur zijn € 5. Wij hebben een factuuradres nodig en het e-mailadres voor het versturen van de factuur.

Kosten bij annulering

Kosteloze annulering van het gehele bezoek kan tot 7 werkdagen vóór de datum van het bezoek. Graag worden wij op de hoogte gehouden van substantiële wijziging van het aantal deelnemers in de geboekte groepsgrootte. Als meer dan de helft van het gereserveerde aantal deelnemers afvalt beschouwen wij dat als een annulering, die tot 7 werkdagen vóór de datum van het bezoek kosteloos wordt verwerkt.

Graag uiterlijk 3 dagen voor het bezoek, het definitieve aantal deelnemers doorgeven.

Annuleert u binnen 7 werkdagen voor uw bezoek dan zijn wij genoodzaakt 25% van de kosten in rekening te brengen. Annuleert u binnen 24 uur voor uw bezoek, dan wordt 75% van de reservering in rekening gebracht.

Sommige activiteiten vinden buiten plaats. Bij extreme weersomstandigheden kan Airborne Museum Hartenstein besluiten om de activiteit te laten vervallen in het kader van veiligheid.

Wijziging in boeking

Wijzigingen in de boeking kunnen tot maximaal 2 werkdagen voor de geboekte datum worden doorgegeven en kosteloos worden verwerkt (tenzij anders wordt afgesproken, doordat er reeds kosten gemaakt zijn bijvoorbeeld).

Nieuwsbrief

Wij brengen 2 keer per jaar een nieuwsbrief uit met alle informatie over onze programma’s, vernieuwingen in het museum en bijzondere evenementen. Wanneer u een programma bij ons heeft geboekt, wordt u automatisch ingeschreven voor de nieuwsbrief. Mocht u hier bezwaar tegen hebben dan kunt u zich onderaan de nieuwsbrief afmelden.

Vertraging

Beide locaties van het Airborne Museum (Hartenstein en Airborne at the Bridge) hebben een beperkte capaciteit. Wij reserveren ruimte voor uw groep en ontvangen dan minder of geen andere bezoekers. Het is daarom van belang dat u op de afgesproken tijd arriveert.

Dit geldt ook in het geval u een gids en/of horeca heeft gereserveerd. De vooraf gidsen komen speciaal naar het museum toe voor uw bezoek. Horecapersoneel zorgt dat alles klaar staat en vers is.

Arriveert u onverhoopt te laat, dan verzoeken wij u vriendelijk dit zo snel mogelijk telefonisch te melden via 026-3337710 of 085-4857816. Zo kunnen wij alle betrokkenen op de hoogte stellen.

Ontvangen wij geen melding van uw vertraging, dan zal de tijd die u te laat komt, in mindering worden gebracht op de duur van het programma. Bij een vertraging langer dan 30 minuten kan het zijn dat programmaonderdelen komen te vervallen. De kosten voor het totale programma worden doorbelast inclusief de eventuele vervallen programmaonderdelen.