airborne at the bridge ontvangt 30.000 bezoekers

Airborne at the Bridge is sinds 31 maart 2017 open voor publiek en ontving begin november de 30.000ste bezoeker.

Persoonlijke verhalen
Airborne at the Bridge vertelt aan de hand van de persoonlijke verhalen van de Britse luitenant John Grayburn, de Duitse Hauptsturmführer Viktor Eberhard Gräbner en de Nederlandse kapitein Jacob Groenewoud over de hevige gevechten die in september 1944 bij de Rijnbrug in Arnhem plaatsvonden.

Locatie
Airborne at the Bridge is gevestigd aan de Rijnkade 150 in Arnhem en dagelijks geopend van 10.00 tot 17.00 uur. Het is gratis toegankelijk.

Airborne at the Bridge is een museale dependance van Airborne Museum ‘Hartenstein’. Het is in nauwe samenwerking tussen de gemeente Arnhem en het museum tot stand gekomen, dankzij financiële bijdragen van het vfonds (het Nationaal Fonds voor Vrede, Vrijheid en Veteranenzorg) en de Provincie Gelderland.