koor vocal virus treedt op bij Airborne museum

In 2019 is het 75 jaar geleden dat duizenden geallieerde soldaten rondom Arnhem landden om te vechten voor onze vrijheid. Met sfeervolle en ontroerende liedjes uit de veertiger jaren, brengt Vocal Virus een muzikale hommage aan deze gedenkwaardige gebeurtenis.

Van Andrew Sisters tot de Comedian Harmonists, van Marlene Dietrich tot The Ramblers, in solo-, trio- of koorvorm, a capella en met pianobegeleiding. Vocal Virus bestaat uit 18 gevorderde projectzangers die onder leiding van Elke Jansen toewerken naar bijzondere concerten op bijzondere locaties. Op 8 en 21 september vinden de concerten plaats in het Airborne Museum. Bezoekers van het museum kunnen de optredens gratis bijwonen. Een vrijwillige bijdrage is welkom.

Concert 8 september
Tussen 11.00 en 13.30 uur is er op zondag 8 september ieder half uur een concert van 20 minuten, met steeds weer ander repertoire.

Concert 21 september
Op zaterdag 21 september geeft Vocal Virus tussen 13.00 en 15.30 uur ieder half uur een concert van 20 minuten. Ook dan wisselt het repertoire!