Sinterklaas intocht Oosterbeek

Aanstaande zaterdag is het alweer zover, Sinterklaas en zijn pieten komen aan in Oosterbeek!

Datum & tijd
Zaterdag 25 november 2017. Vanaf 13.00 uur kunnen kinderen Sinterklaas verwelkomen.

Route
Airborne Museum Hartenstein, Steijnweg, Utrechtseweg, Weverstraat, Van Toulon van der Koogweg, Jacobaweg, Molenweg, Utrechtseweg, Weverstraat, Annastraat, Utrechtseweg, Pastoor Bruggemanlaan, Generaal Urquhartlaan, einde bij het St. Nicolaasplein (bij de toren van het gemeentehuis).

Museumshop
Wist u dat de Museumshop in het Airborne Museum een uitgebreid cadeau-assortiment heeft?
En Sinterklaas kan dit weekend zelfs heel voordeling shoppen in de Museumshop.

Al het speelgoed van Sluban en Cobi met 15% korting!
De kortingsactie is alleen geldig op zaterdag 25 en zondag 26 november.

Het assortiment wordt regelmatig aangevuld met nieuwe aanwinsten. U heeft een ruime keuze uit boeken, DVD’s, speelgoed, sieraden, speciale Hartensteinwijnen en zelfs een Hartenstein brut,  een unieke kledinglijn, pralines en nog veel meer.

De Museumshop is gratis toegankelijk en is dagelijks geopend van 10.00 tot 17.00 uur. U bent van harte welkom!