nieuwsberichten

Het Airborne Museum is volgens de Museumkids Kidsproof!

Fantastisch nieuws! Het Airborne Museum Hartenstein heeft de prestigieuze titel ‘Kidsproof’ verdiend! Dit bijzondere keurmerk wordt toegekend door Museumkids, onderdeel van de Museumvereniging. Dit jaar mogen maar liefst 77 musea in Nederland deze eer dragen, het hoogste aantal sinds de oprichting in 2011. Er zijn meer dan 15.000 museuminspecties door enthousiaste kinderen uitgevoerd.

Dit is wat kinderen te zeggen hebben over ons museum:

“Heel interessant, met een boeiende audiotour en interactieve elementen waar je nog meer informatie kunt ontdekken. De hele ervaring is gewoon geweldig!”

“Dit museum is prachtig en enorm boeiend. Er is zelfs een spannende speurtocht die ik zeker zou aanbevelen. Het is fascinerend om alle wapens te zien die gebruikt zijn tijdens de slag om Arnhem. De ‘Airborne Experience’ geeft je echt een intense beleving.”

“Dit museum is werkelijk prachtig, en de -3 verdieping (hoewel die tentoonstelling geschikt is voor kinderen vanaf 8 jaar) is gewoonweg geweldig!”