nieuwsbericht

Bedankt voor alle steun

Het Airborne Museum at Hartenstein kwam in enorme financiële problemen toen de coronacrisis in Nederland uitbrak. Door de steun van heel veel particulieren en organisaties heeft het museum de crisis doorstaan.

Na een grootschalige restauratie en een verbouwing van 5 maanden, waarbij het museum gesloten was, zou het museum op 13 maart zijn deuren weer openen. Juist op het moment dat de coronamaatregelen in gingen. Meer dan 20.000 boekingen werden geannuleerd en het museum moest noodgedwongen gesloten blijven tot 1 juni.

In deze moeilijke periode hebben heel veel particulieren, bedrijven, fondsen en overheden het museum gesteund en daar zijn we ongelofelijk dankbaar voor. Dankzij deze steun heeft het museum de coronacrisis doorstaan en hebben we een stabiele basis kunnen leggen voor 2020. Veel dank gaat uit naar:

Vfonds

Ministerie van VWS

Provincie Gelderland

Gemeente Renkum

Gemeente Arnhem

Gemeente Ede

Gemeente Overbetuwe

11 Luchtmobiele Brigade

Rotaryclub Oosterbeek Kabeljauw

Easy Company 506th PIR Gaming Community / Black Matter / Periscope Games

Kunststofshop.nl

Habru aluminium systeem profielen

Alle particulieren en bedrijven die vriend zijn geworden van het museum of een donatie hebben gedaan

Alle ambassadeurs die het museum van advies hebben voorzien, w.o. Mulder accountants Arnhem en O2 Capital

Imachine

Beautiful Minds

The Flying Dutchmen

De Media Boys

Alle leveranciers die ons uitstel van betaling hebben verleend

Onze vrijwilligers

Sinds enige tijd mogen we, zij het in beperkte mate, gelukkig ook weer bezoekers ontvangen. We zijn ontzettend blij dat we ons vernieuwde museum weer open kunnen stellen en het verhaal van de Slag om Arnhem kunnen blijven vertellen aan een breed publiek.