nieuwsbericht

Airborne Experience wint Muse Design Award

De vernieuwde Airborne Experience heeft een gouden Muse Design Award gewonnen! In de ondergrondse Airborne Experience doorloop je, stap voor stap, het verhaal van de Slag om Arnhem. Stap in de glider en ga op missie!

De geschiedenis komt tot leven in de realistische reconstructies terwijl je door de opeenvolgende hoofdstukken van de Slag om Arnhem loopt. Levensgrote filmfragmenten en geluid omringen de ervaring volledig. Na de vlucht met de glider kom je aan op de landingsterreinen en sta je ineens tussen de felle gevechten in de Arnhemse straten van de jaren ’40 om de Rijnbrug in handen te krijgen.

Het Airborne Museum bedankt Tinker imagineersKloosterboer DecorWalvisnest, Rapenburg Plaza & Mike Bink fotografie.