nieuwsbericht

Travelers choice 2020

Airborne Museum at Hartenstein kreeg voor het 7e jaar op rij gemiddeld 4,5 uit 5 sterren van bezoekers op het platform van Tripadvisor. Daarmee kreeg het museum ook dit jaar het Travellers’ Choice certificaat. De ondergrondse Airborne Experience en de nieuwe audiotours worden veel genoemd in de recensies.

“Top information through the audiotour”, “refreshed”, “belevenis is zeer indrukwekkend” en “wat een juweeltje”. Dit is slechts een selectie uit de bijna 900 recensies op het platform van Tripadvisor. Het museum is erg blij met de positieve reacties van bezoekers op het compleet vernieuwde museum en de audiotour.

Bezoekers ontvangen bij aankomst in het museum een gratis audiotour. In de tour zijn 50 collectiestukken voorzien van verdiepende en persoonlijke verhalen. Journalist en schrijver Ad van Liempt sprak de Nederlandse tour in. YouTuber Boris Lange vertelt in de familietour vanuit het perspectief van een jonge Britse soldaat en laat kinderen middels opdrachten het verhaal ontdekken.

Lees hier nog meer recensies van bezoekers